23 Şubat 2011 Çarşamba

Aşk Mesajları

En güzel ve en özel Aşk Mesajları
♥ Aşk, ne sana anlatabileceğim kadar küçük, ne de bu dünyanın içine alamayacağı kadar büyük bir şeydir… Aşk, iki kalp arasında bir şeydir… Kalpler birbirinden uzak oldu mu söylenecek tek şey “keşke”dir… Aşkım hep kalbimin en yakınında olman dileğiyle…
♥ Şarap mahzende nasıl yıllanırsa aşkın da kalbimde öyle yıllanıyor. Tanıştığımız ilk gün aşk isminde bir çocugumuz oldu ve yıllar yılı bu çocuğu besleyip sağlıklı bir şekilde büyütmemiz dileği ile canım sevgilim seni çok seviyorum.
♥ Karanlığa saklandığım da gözlerinde bir avuç güneşle geldin beni aydınlatmaya. Sadece yaşamak ve görmek istiyorum seni. Hiç bir hayale sığdıramadığım tek gerçeğimle, ötesi de yok berisi de. Seni çok seviyorum işte…
♥ Sen varya sen gecemi aydınlatan yıldızım oldun. Kalbimi ısıtan güneşim oldun. Sen varya sen yalnızlığımı paylaşan bir ben oldun ve en güzeli bana beni yaşatan vazgeçilmezim oldun.
♥ Yıllarca değil ömrünce sevebilmektir Aşk… Seni sevebilmektir sebepsizce ve delicesine sana bağlanmaktır çözülmemek şartıyla… Hayalinle uyumaktır, bir an olsun bile unutmamaktır aşk… Aşk bende sen, sende ben olmaktır… En güzelide sana aşık olmaktır aşk…
♥ Kaçkez “sen” deyip sonunu getiremediğgim cümleler kurdum. Hiçbir cümleye sığamayacak kadar uzun ve hiçbir kelimenin ifade edemeyeceği kadar derinsin… Hiçbir sözcük içermiyor sendeki anlamı, yada ne bileyim tek kelimelik binlerce anlam yüklüsün… Içimdeki bunca sana rağmen dile getiremiyorum seni. Ama şunu biliyorum ki, bana dair ne varsa hepsi sensin…
♥ Bir ürpertiydi hissettiğim iliklerimde. Ne oluyor! Yağmur mu var içlerimde. Yağmuru sevmiştim oysa, yüreğimin duvarlarına çarpan bu rüzgar niye. Sevdigim sen mi geldin?
♥ Nicedir tutkulu yüreğim, tutuk dilim, kırılmış sanki kalemi içimin. Yüreğimden geçen varmıyor dilime, ses olup karışmıyor sevincime. Mutluluk sardığında bile tüm bedenimi, dilim çözemiyor bu aşikar gizemi; “Ya yüreğim dilime küs, ya da dilim yüreğimden çok geri”. Bir tek ” SENİ SEVİYORUM” kalıyor geride. O da yetmiyor dindirmeye hasretimi. Gel, gel, gel ne olursun, hasretini çekmek bile baharken gönlüme, ellerinde aşk kızılı güllerle gel.
♥ Bir gün degil, hergün düşünüpte aynı heyecanı yaşar mı insan, ben seni düşündüğümde yaşıyorum işte… Ben hep susuyorum sen konuştukça gözlerinin içine baka baka can veriyorum. Ufacık bir gülüşünle bir canlanırken en ufak üzülmende bin ölüyorum. Tek sevdiğim yaşam kaynağım…
♥ Ben ruhumun son çırpınışların da tanıdım seni. Bir hastanın son çaresin de, sabrın sevgiye güç verdiği yerde, güçsüzken buldum seni. Ben yokum dediğimde, senin her şeye var olmanla varlığımı, senin olmadığında da yokluğumu hatırlamışım. Ben sendeymişim, sen neymişsin ki ben sende gizlenmişim. Bunca yıl hep yanlış bedenler de ben kendimi yitirmişim. Meğer sen ben, ben senmişim, aslında ben yok bizmişik..
♥ Sen benim masalımsın sonunu hiç getiremediğim. Sayfalarca okuyup uykusuz kaldığım, uykuya dalınca hayalinde kaybolduğum masalımsın. Okurken uyumak istemiyorum. Uyurken de uyanmak. Ben hep sende kalmak istiyorum sevgilim…
♥ Okyanuslar mı daha derin yoksa gözlerine baktığımda kaybolduğum duygularım mı? Gökyüzüz mü daha büyük yoksa sana olan bitmez tükenmez sevgim mi? Hayat mı daha anlamlı yoksa çoçukluğumuzla birlikte büyüttüğümüz hayallerimiz mi? Dünya ya bir güzel kalpli aşk inmiş oda bulmuş seni, seni çok seviyorum çoculuğumun hayali…
♥ Geceye inat seninle sabahlayacağım, güneş kıskansın seninle ısınacağım, yastıklar ağlasın göğsünde uyuyacağım, bundan sonra hep sana bağlı kalacağım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder