10 Şubat 2011 Perşembe

Çiçeklerin Anlamları

Sevgililer günü yaklaşırken en güzel hediyelerden biri olan güzel çiçeklerin anlamlarını sizler için hazırladık:
AÇELYA: Gerçek şu ki, her şey bitti.
KIRÇILLI KARANFİL: Üzgünüm, ama bitmek zorunda.
AKASYA: Seni beğeniyorum.
KIRMIZI LALE: Aşkımı itiraf etmek istiyorum.
ARDIÇ: Seni koruyacağım.
KRİZANTEM: Beni hayal kırıklığına uğrattın.
BEYAZ AKASYA: Bizimki temiz sevgi, belki biraz arkadaşça…
MAVİ MENEKŞE: Düşüncelerimi zapt ettin.
ÇAN ÇİÇEĞİ: Aşkımıza sadakatle bağlıyım.
MİMOZA: Fazla alıngansın.
ÇİN GÜLÜ: Zarif ve güzelsin.
ORKİDE: Çok güzel ve özelsin.
APATYA: Temiz kalbin simgesi.
FULYA: Sevgilim, geri dön.
ÇUHA ÇİÇEĞİ: Çok güzelsin.
PEMBE KARANFİL: Seni unutmayacağım.
GARDENYA: Beni unutma, gerçek aşkımsın.
PETUNYA: Umudunu yitirme.
GELİN ÇİÇEĞİ: Mutlu olabiliriz
PORTAKAL ÇİÇEĞİ: Ben de seni seviyorum.
HANIMELİ: Sana bağlılığım sonsuza dek sürecek.
SARDUNYA: İçin rahat olsun, her zaman yanındayım.
HERCAİ MENEKŞE: Aklımı meşgul ediyorsun, ama bundan şikayetçi değilim.
YASEMİN: Güzel ve çekicisin
KAKTÜS: Aşkımız için zorluklara katlanmalıyız
ZAMBAK: Seni neşeli ve nazik buluyorum.
KAMELYA: Kusursuz bir aşıksın
KIRMIZI GÜL: Seni seviyorum.
KIRMIZI GÜL GONCASI: Genç ve güzelsin.
PEMBE GÜL: Arkadaşımsın.
 
Çiçeklerin Anlamları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder