23 Şubat 2011 Çarşamba

Aşk Sözleri

Sevdiklerine söyleyebileceğiniz Aşk Sözleri:
♥ Ben senın sevgı tomurcuğunum benim toprağımı suyumu güneşimi havamı eksik etme ki yerimi sevdir ki bu sevgi tomurcuğun sana kırmızı sevgi gülü verebilsin…
♥ Zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak, ölsem de ruhum seninle kalacak, kapanırsa gözlerim senden önce, inan ki son sözüm seni seviyorum olacak…
♥ Seni sevdiğimi söylüyorum ama bu yalan, çünkü sana olan duygularım o kadar üstün ve yüce ki onlara isim bile bulamadım…
♥ Seni asil insanların basit sevgileriyle değil, basit insanların asil sevgileriyle sevdim. Bu güzel aşkımıza nokta koyma, sana kucak dolusu virgül getirdim…
♥ Ayrılık küçük sevgileri oldürür ama büyük sevgileri güçlendirir. Tıpkı rüzgarın mumu sondürüp yangını güçlendirdiği gibi… Bizim de sevgimiz hep yaşayacak ve daha da güçlenecek sevgilim. Nice günlere birlikte olmak dilegiyle…



♥ Aşk hiç ummadığın biranda kapını çalıyorsa, için ürperiyor, nefesin kesiliyor, kalp atışların hızlanıyorsa; sakın korkma! unutma ki ansızın gelen aşklar büyük mutluluklar getirir..!
♥ Ben seni dün sevmedim çünkü dün geride kaldı, ben seni bugün de sevmeyeceğim çünkü bugün de bitecek; ben seni yarın seveceğim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek!
♥ Seni gördükten sonra etrafımı görmez oldum, senin elini tuttuktan sonra senden başkasını hissetmez oldum..
♥ Aşkların en güzeli senin aşkın, sevginin en güzeli senin sevgin, senin sevgin olmadan içimde yanan aşk ateşi neye yarar sensiz?
♥ Seni dünyada seven on kişi varsa bunlardan biri benim seni dünyada seven beş kişi varsa bunlardan biri gene benim seni dünyada seven bir kişi varsa o mutlaka benim seni dünyada seven hiç kimse yoksa bilki ben ölmüşümdür.
♥ Hani uzaktaki yıldız parlak gelir ya insana, uzakta olduğun için tutuldum sana, hani en güzel aşkalar imkansız gelir ya insana, imkanız olduğun için aşığım sana.
♥ Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen yere düşen her yağmur damlasını tutmaya çalış; tutabildiklerin senin sevgin, tutamadıklarınsa; benim sana olan sevgimdir.
♥ Sen benim dünyamın küçük yıldızı değil, benim dünyamın en büyük yıldızısın dünyamın güneşin…
♥ Aşk bir çocuğu sevmek gibi, sevgi ise o çocuğun gözlerindeki ışık gibi, zaman değiştiğinde sana olan aşkımda büyücek hergün olduğu gibi..
♥ Yaşamın kaynağı sevgi ise, eğer sevgi bir tutku, tutku bir amaç, amaç bir şeyleri biri ile paylaşmaksa, paylaşmak aşk, aşk hatırlamaksa hep aklımdasın…
♥ Hayatta iki kişi tanıdım. Birisi rüyalar kadar uzak sen, diğeri sevgililer kadar yakın ben. Hayatta iki kişi tanıdım. Birisi asla benim olmayacak sen, diğeri senden başkası olmayacak sen.
Kaynak :Aşk Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder